Правила користування
сервісом «Консультації» від «Дебету-Кредиту»

Сервіс призначений надавати фахові відповіді на запитання користувачів.

Усний сервіс безкоштовний в межах передплати на пакети «Профі», «Профі плюс» та «Паперовий «Дебет-Кредит».

Також ми надаємо й платні консультації.

Докладніше про все це далі

Сервіс для наших передплатників

+
  1. Ми консультуємо наших передплатників лише за українським законодавством з питань бухгалтерського обліку, оподаткування та окремих правових питань організації та ведення бізнесу.
  2. У межах передплатних пакетів «Профі» та «Профі плюс» надається одна консультація на місяць. У пакеті «Паперовий «Дебет-Кредит» — дві консультації на місяць. Невикористані запитання не накопичуються. Загальна кількість запитань відображається в кабінеті Користувача.
  3. В одному запиті допускається лише одне запитання.
  4. У межах безкоштовного сервісу відповіді на запитання надаються в телефонному режимі (усно).
  5. Термін для отримання відповіді — в робочий час того самого дня або не пізніше закінчення наступного робочого дня. Якщо запитання складне та/або потребує залучення сторонніх фахівців, ми можемо затримати відповідь, про що повідомимо вас телефоном або електронною поштою.
  6. Клієнт може висловити побажання отримати відповідь в письмовому вигляді. Така опція є можливою у двох варіантах: в рамках платного сервісу (з дисконтом для передплатника); безкоштовно у тому випадку, коли редакція вважатиме за потрібне висвітлити питання у вигляді короткої консультації або розгорнутої статті на сторінках порталу та/або друкованого видання. В такому разі термін публікації орієнтовно 5-14 робочих днів і залежить від складності матеріалу і проходження редакційного процесу всередині редакції.
  7. У межах безкоштовного сервісу консультації з питань застосування МСФЗ не надаються.
  8. Запитання має бути максимально конкретним та вичерпним. Редакція залишає за собою право відмовити в наданні відповіді якщо немає конкретики та інформації недостатньо для формування відповіді.
  9. Якщо відповідь потрібна терміново (наприклад: у разі початку перевірки, на етапі допуску до перевірки, надання пояснень під час проведення перевірки), ми реагуємо та фактично надаємо відповіді невідкладно. Просто зазначте слово терміново у тексті вашого запитання.
  10. Ми змушені відмовити у наданні відповіді в таких випадках:
    1. коли для коректної відповіді на запитання потрібне поглиблене вивчення первинних документів підприємства; Виняток. Запитання, що стосуються запитів від органів контролю, – для відповіді нам потрібен текст запиту, надісланий на електронну адресу редакції;
    2. запитання комплексного характеру, що потребують моделювання різних ситуацій та/або всебічного й обґрунтованого розкриття теми. Такі запитання можуть бути включені редакцією до плану публікацій у вигляді статті. Приклади: порядок зняття з обліку приватного підприємця, все про курсові різниці, оренда автомобіля у власника підприємства тощо. Додатково див. п.6.
    3. оптимізаційні схеми (питання щодо уникнення сплати податків);
    4. виконання розрахунків на підставі наведених даних та/або перевірки таких розрахунків;
    5. проведення аудиту правочинів та інших документів фінансово-господарської діяльності;
    6. визначення кодів (за УКТ ЗЕД для товарів, за ДКПП для послуг, за КВЕД для видів діяльності, згідно з Класифікатором професій);
    7. у разі необхідності скласти первинні документи, пояснювальні записки або декларації, надати зразки складання документів;
    8. питання, не врегульовані чинним законодавством;
    9. запитання з нарахування чи надання пенсій;
    10. запитання індивідуального характеру (реєстрація авто в МРЕУ, придбання майна фізособою за власний кошт тощо);
    11. з питань роботи програм і сервісів сторонніх розробників (у т. ч. 1С, Медок, кабінету платника податків податкової тощо). З такими запитаннями радимо звертатися безпосередньо до розробників таких програм та сервісів;
    12. якщо питання не входить до сфер бухгалтерського обліку, оподаткування та окремих правових питань організації та ведення бізнесу.
  11. Якщо запитання є конфіденційним, ви можете попередити про це фахівців у тексті запитання.
  12. У разі виникнення конфлікту інтересів або невдоволення змістом відповіді, відповідь на запитання враховується як надана. Ми консультуємо виключно в межах чинного законодавства, а не тлумачимо норми права на користь запитувача.
  13. Надана відповідь у будь-якому разі не є нормативним документом, а є позицією редакції (і конкретного фахівця), та має рекомендаційний характер. Редакція не несе відповідальності за можливі наслідки подальшого використання наданої відповіді. Наперед вдячні за розуміння!

Платний консалтинг

Якщо ви не є передплатником, але вам потрібна консультація або ж ви є передплатником, але ваше запитання поза межами безкоштовного консалтингу, ви можете отримати платну відповідь у письмовому або телефонному форматі. Для передплатників діє дисконт в розмірі до 40% вартості запитання.

+
  1. Запитання формується користувачем у формі «Задати питання» розділу консалтинг на сайті або ж у листі надісланому на ел. адресу: [email protected].
  2. Після оцінки консультантом рівня складності запитання користувачеві надсилається рахунок для оплати.
  3. Відповідь надається у письмовій формі на електронну адресу запитувача після отримання оплати. За потреби ми можемо продублювати відповідь на бланку редакції звичайним поштовим відправленням.
  4. У телефонному режимі відповідь надається за фактом отримання оплати в робочий час того самого дня або не пізніше закінчення наступного робочого дня.
  5. Якщо для підготовки відповіді консультантові потрібна додаткова інформація від користувача, він зв’язується з ним у телефонному режимі або електронним листуванням. Тоді строк надання відповіді відкладається до моменту отримання відповіді на пов’язані запитання або на час отримання/вивчення додаткової інформації.

Повернутися до сторінки
«Консультації»