Правила користування
сервісом «Консультації» від «Дебету-Кредиту»

Сервіс призначений надавати фахові відповіді на запитання користувачів.

Він безкоштовний в межах передплати на пакети «Профі» і «Профі плюс».

Також ми надаємо й платні консультації.

Докладніше про все це далі

Сервіс для наших передплатників

+
  1. Ми консультуємо наших передплатників лише за українським законодавством з питань бухгалтерського обліку, оподаткування та окремих правових питань організації та ведення бізнесу.
  2. Кожен місяць передплати відповідає одній консультації. Розглядається лише один запит на місяць, невикористані запитання не накопичуються. Загальна кількість активних та неактивних запитань відображається в кабінеті Користувача.
  3. В одному запиті допускається лише одне запитання.
  4. Клієнт має можливість обрати, як отримати відповідь на запитання: в письмовій формі чи усно (телефоном).
  5. Термін для отримання відповіді в письмовій формі – до 7 робочих днів, усно (телефоном) – в робочий час того самого дня або не пізніше закінчення наступного робочого дня.
  6. З правових питань організації та ведення бізнесу, кадрового діловодства редакція консультує виключно телефоном.
  7. Якщо запитання складне та/або потребує залучення сторонніх фахівців, ми можемо затримати відповідь, про що повідомимо вас телефоном або електронною поштою.
  8. У межах безкоштовного сервісу консультації з питань застосування МСФЗ не надаються.
  9. Запитання має бути максимально конкретним та вичерпним. Редакція залишає за собою право відмовити в наданні відповіді якщо немає конкретики та інформації недостатньо для формування відповіді.
  10. Якщо відповідь потрібна терміново (наприклад: у разі початку перевірки, на етапі допуску до перевірки, надання пояснень під час проведення перевірки), ми реагуємо та фактично надаємо відповіді невідкладно. Просто зазначте слово терміново у тексті вашого запитання.
  11. Ми змушені відмовити у наданні відповіді в таких випадках:
    1. коли для коректної відповіді на запитання потрібне поглиблене вивчення первинних документів підприємства; Виняток. Запитання, що стосуються запитів від органів контролю, – для відповіді нам потрібен текст запиту, надісланий на електронну адресу редакції;
    2. запитання комплексного характеру, що потребують моделювання різних ситуацій та/або всебічного й обґрунтованого розкриття теми. Такі запитання можуть бути включені редакцією до плану публікацій у вигляді статті. Приклади: порядок зняття з обліку приватного підприємця, все про курсові різниці, оренда автомобіля у власника підприємства тощо.
    3. оптимізаційні схеми (питання щодо уникнення сплати податків);
    4. виконання розрахунків на підставі наведених даних та/або перевірки таких розрахунків;
    5. проведення аудиту правочинів та інших документів фінансово-господарської діяльності;
    6. визначення кодів (за УКТ ЗЕД для товарів, за ДКПП для послуг, за КВЕД для видів діяльності, згідно з Класифікатором професій);
    7. у разі необхідності скласти первинні документи, пояснювальні записки або декларації, надати зразки складання документів;
    8. питання, не врегульовані чинним законодавством;
    9. запитання з нарахування чи надання пенсій;
    10. запитання індивідуального характеру (реєстрація авто в МРЕУ, придбання майна фізособою за власний кошт тощо);
    11. з питань роботи програм і сервісів сторонніх розробників (у т. ч. 1С, Медок, кабінету платника податків податкової тощо). З такими запитаннями радимо звертатися безпосередньо до розробників таких програм та сервісів.
  12. Якщо запитання є конфіденційним, ви можете попередити про це фахівців у тексті запитання. Тоді таке запитання і відповідь на нього побачите лише ви за закритим посиланням. Про надання відповіді ми повідомимо вас через електронну пошту, зазначену у вашому особистому кабінеті на нашому порталі.
  13. У разі виникнення конфлікту інтересів або невдоволення змістом відповіді, відповідь на запитання враховується як надана. Ми консультуємо виключно в межах чинного законодавства, а не тлумачимо норми права на користь запитувача.
  14. Надана відповідь у будь-якому разі не є нормативним документом, а є позицією редакції (і конкретного фахівця), та має рекомендаційний характер. Редакція не несе відповідальності за можливі наслідки подальшого використання наданої відповіді. Наперед вдячні за розуміння!

Платний консалтинг

Якщо ви не є передплатником, але вам потрібна консультація або ж ви є передплатником, але ваше запитання поза межами безкоштовного консалтингу, ви можете отримати платну відповідь у письмовому або телефонному форматі.

+
  1. Запитання формується користувачем у формі «Задати питання» розділу консалтинг на сайті або ж у листі надісланому на ел. адресу: [email protected].
  2. Після оцінки консультантом рівня складності запитання користувачеві надсилається рахунок для оплати.
  3. Відповідь надається у письмовій формі на електронну адресу запитувача після отримання оплати. За потреби ми можемо продублювати відповідь на бланку редакції звичайним поштовим відправленням.
  4. У телефонному режимі відповідь надається за фактом отримання оплати в робочий час того самого дня або не пізніше закінчення наступного робочого дня.
  5. Якщо для підготовки відповіді консультантові потрібна додаткова інформація від користувача, він зв’язується з ним у телефонному режимі або електронним листуванням. Тоді строк надання відповіді відкладається до моменту отримання відповіді на пов’язані запитання або на час отримання/вивчення додаткової інформації.

Повернутися до сторінки
«Консультації»