Сервіс для наших передплатників
+- Ми консультуємо наших передплатників лише за українським законодавством з питань бухгалтерського обліку, оподаткування та окремих правових питань організації та ведення бізнесу.
- Кожен місяць передплати відповідає одній консультації. Розглядається лише один запит на місяць, невикористані запитання не накопичуються. Загальна кількість активних та неактивних запитань відображається в кабінеті Користувача.
- В одному запиті допускається лише одне запитання.
- Клієнт має можливість обрати, як отримати відповідь на запитання: в письмовій формі чи усно (телефоном).
- Термін для отримання відповіді в письмовій формі – до 7 робочих днів, усно (телефоном) – в робочий час того самого дня або не пізніше закінчення наступного робочого дня.
- З правових питань організації та ведення бізнесу, кадрового діловодства редакція консультує виключно телефоном.
- Якщо запитання складне та/або потребує залучення сторонніх фахівців, ми можемо затримати відповідь, про що повідомимо вас телефоном або електронною поштою.
- У межах безкоштовного сервісу консультації з питань застосування МСФЗ не надаються.
- Запитання має бути максимально конкретним та вичерпним. Редакція залишає за собою право відмовити в наданні відповіді якщо немає конкретики та інформації недостатньо для формування відповіді.
- Якщо відповідь потрібна терміново (наприклад: у разі початку перевірки, на етапі допуску до перевірки, надання пояснень під час проведення перевірки), ми реагуємо та фактично надаємо відповіді невідкладно. Просто зазначте слово терміново у тексті вашого запитання.
- Ми змушені відмовити у наданні відповіді в таких випадках:
- коли для коректної відповіді на запитання потрібне поглиблене вивчення первинних документів підприємства; Виняток. Запитання, що стосуються запитів від органів контролю, – для відповіді нам потрібен текст запиту, надісланий на електронну адресу редакції;
- запитання комплексного характеру, що потребують моделювання різних ситуацій та/або всебічного й обґрунтованого розкриття теми. Такі запитання можуть бути включені редакцією до плану публікацій у вигляді статті. Приклади: порядок зняття з обліку приватного підприємця, все про курсові різниці, оренда автомобіля у власника підприємства тощо.
- оптимізаційні схеми (питання щодо уникнення сплати податків);
- виконання розрахунків на підставі наведених даних та/або перевірки таких розрахунків;
- проведення аудиту правочинів та інших документів фінансово-господарської діяльності;
- визначення кодів (за УКТ ЗЕД для товарів, за ДКПП для послуг, за КВЕД для видів діяльності, згідно з Класифікатором професій);
- у разі необхідності скласти первинні документи, пояснювальні записки або декларації, надати зразки складання документів;
- питання, не врегульовані чинним законодавством;
- запитання з нарахування чи надання пенсій;
- запитання індивідуального характеру (реєстрація авто в МРЕУ, придбання майна фізособою за власний кошт тощо);
- з питань роботи програм і сервісів сторонніх розробників (у т. ч. 1С, Медок, кабінету платника податків податкової тощо). З такими запитаннями радимо звертатися безпосередньо до розробників таких програм та сервісів.
- Якщо запитання є конфіденційним, ви можете попередити про це фахівців у тексті запитання. Тоді таке запитання і відповідь на нього побачите лише ви за закритим посиланням. Про надання відповіді ми повідомимо вас через електронну пошту, зазначену у вашому особистому кабінеті на нашому порталі.
- У разі виникнення конфлікту інтересів або невдоволення змістом відповіді, відповідь на запитання враховується як надана. Ми консультуємо виключно в межах чинного законодавства, а не тлумачимо норми права на користь запитувача.
- Надана відповідь у будь-якому разі не є нормативним документом, а є позицією редакції (і конкретного фахівця), та має рекомендаційний характер. Редакція не несе відповідальності за можливі наслідки подальшого використання наданої відповіді. Наперед вдячні за розуміння!
Платний консалтинг
Якщо ви не є передплатником, але вам потрібна консультація або ж ви є передплатником, але ваше запитання поза межами безкоштовного консалтингу, ви можете отримати платну відповідь у письмовому або телефонному форматі.
- Запитання формується користувачем у формі «Задати питання» розділу консалтинг на сайті або ж у листі надісланому на ел. адресу: [email protected].
- Після оцінки консультантом рівня складності запитання користувачеві надсилається рахунок для оплати.
- Відповідь надається у письмовій формі на електронну адресу запитувача після отримання оплати. За потреби ми можемо продублювати відповідь на бланку редакції звичайним поштовим відправленням.
- У телефонному режимі відповідь надається за фактом отримання оплати в робочий час того самого дня або не пізніше закінчення наступного робочого дня.
- Якщо для підготовки відповіді консультантові потрібна додаткова інформація від користувача, він зв’язується з ним у телефонному режимі або електронним листуванням. Тоді строк надання відповіді відкладається до моменту отримання відповіді на пов’язані запитання або на час отримання/вивчення додаткової інформації.
Повернутися до сторінки
«Консультації»